خرید آنلاین بلیط هواپیما یزد
رزرو ارزان ترین بلیط چارتر استانبول
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 419
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 28
:: بازدید ماه : 33
:: بازدید سال : 149
:: بازدید کلی : 1875
خرید آنلاین بلیط هواپیما یزد

برای تهیه اطلاعات مربوط به خرید و قیمت بلیط یزد می توانید در پنل بالا مبدا و تاریخ پرواز مورد نظر را انتخاب کنید!

یزد شهری تاریخی و کویری در کشور است که آن را به نام شهر بادگیرها، قنات ها و اولین شهر خشت خام می شناسند، این شهر از سمت شمال به شهرهای میبد و اردکان، از سمت جنوب به شهرهای تفت و ابرکوه، از سمت شرق به اردکان و بافق و از سمت غرب به استان اصفهان منتهی می شود. شهر یزد بزرگترین شهر و مرکز ایران می باشد که در نزدیکی جاده ابریشم و در دل بیابان های ایران قرار گرفته است، این شهر در قرن پنجم میلادی هنگامی که مارکوپلو از آن جا دیدن نمود به نام شهر یزد توصیف شد. از نظر تاریخی ارتباط بین خراسان، فارس و مابین اراک و کرمان را فراهم می کند که در راه مسیرهای تجاری آسیای مرکزی و هند قرار دارد.

اکثر مردمان یزد زرتشتی هستند هنگامی که نیاکان آن ها برای فرار از عرب ها به سوی کرمان و یزد روانه شده بود این شهر را برای سکونت خود انتخاب کردند به همین دلیل امروزه شهر یزد را مرکز سکونت زرتشتیان معرفی کرده اند.

بلیط هواپیما یزد

به دلیل اینکه شهر یزد در فلات مرکزی ایران قرار دارد از شهرهای کویری محسوب می شود که در بهار و تابستان فصلی گرم و خشک را تشکیل می دهد و پاییز و زمستان کمی خنک و مرطوب می شود. یزدی شهری سنتی است پس هتل های سنتی زیادی دارد اگر قصد اقامت در یزد را داشتید به شما پیشنهاد می کنیم که هتل های سنتی را انتخاب نمایید تا لذت سفر شما را دو چندان کند. برای سفر به یزد به عنوان یکی از بزرگترین و تاریخی ترین شهرهای ایران راه های دسترسی مختلفی وجود دارد که اولین آن ها استفاده از هواپیما می باشد شما با تهیه بلیط هواپیما یزد می توانید با خیال راحت تجربه ای بی نظیر از مسافرت خود را نظاره گر باشید.

شهر یزد جاذبه های گردشکری زیادی دارد که از جمله آن ها آتشکده یزد، بافت تاریخی شهر، میدان امیر چخماق، خانه لاری ها، باغ دولت آباد، آب انبار شش بادگیر، مدرسه ضیائیه، میدان ساعت، قنات زارچ، زیارتگاه زرتشتیان و مسجد جامع کبیر می باشد.

معرفی فرودگاه های یزد

فرودگاه شهید صدوقی یکی از بزرگترین فرودگاه های بین المللی کشور است که در شهر یزد قرار دارد. این فرودگاه در قسمت غرب یزد واقع شده است و مساحت آن حدود 575 هکتار است. فاصله فرودگاه با مرکز شهر یزد حدود 10 کیلومتر می باشد. زمین فرودگاه شهید صدوقی مختص به شرکت فرودگاه های کشور است که از غرب  و جنوب غربی به جاده کنارگذر یزد، از شمال به ایستگاه راه آهن و شهر شاهدیه، از جنوب شرقی به جاده خضرآباد و از شرق به بلوار آزادگان منتهی می گردد. تاریخ احداث فرودگاه در 15 دی ماه 1348 صورت گرفته است. فرودگاه شهید صدوقی به عنوان یکی از زیر مجموعه های اداره کل فرودگاه ها به حساب می آید.

فرودگاه یزد به عنوان فرودگاه کشوری برای انجام پروازهای مسافربری و تجاری در نظر گرفته شده است، اما گاهی اوقات برای پرواز های آموزش نظامی مورد استفاده سپاه و ارتش قرار می گیرد یزد یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور است اما به عنوان دومین شهر تاریخی جهان کم جمعیت ترین شهر کشور است، با این وجود گردشگران زیادی برای دیدن جاذبه های تاریخی به آن جا سفر می کنند به همین دلیل فرودگاه یزد یکی از فرودگاه هایی است که بیشترین میزان تردد مسافر را دارد.

پروازهای داخلی که از فرودگاه یزد صورت می گیرد عبارت اند از: مشهد، تهران، اهواز، کیش و بندرعباس و پروازهای خارجی که در این فرودگاه انجام می شود شامل شهرهای بغداد، دمشق، نجف، مدینه و جده است. با مراجعه به سایت تیک بان به راحتی می توانید به صورت آنلاین بلیط یزد را برای مسافرت تهیه نمایید. به طور متوسط روزانه 20 پرواز مسافربری در این فرودگاه صورت می گیرد که 3 پرواز به تهران در  صبح و ظهر، 3 پرواز به عتبات عالیات و نجف و 6 پرواز به مشهد مقدس برنامه ریزی می شود. در فرودگاه شهید صدوقی شرکت های هواپیمایی مختلفی مثل ایران ایر، ایران ایرتور، زاگرس، کیش، آسمان، نفت و تابان رفت و آمد دارند. ارتباط فرودگاه با شهر از طریق درب  اصلی در ضلع شرقی بلوار آزادگان است.

امکانات فرودگاه یزد

فرودگاه شهید صدوقی دارای دو ترمینال است که در هر دو پایانه امکانات کافی برای مسافران وجود دارد، همچنین اورژانس، باربری، خدمات برای معلولین، خدمات بانکی نیز از امکانات آن می باشد. اگر برای جایی که می رویم قصد داریم سوغات تهیه کنیم می توانیم با مراجعه به غرفه های صنایع دستی، سوغاتی، طلافروشی، عطر، ترمه و اسباب بازی خرید های خود را انجام دهیم. اگر پرواز شما با کمی تاخیر انجام شود می توانید با رفتن به کافی شاپ از یک میان وعده عالی لذت ببرید.

 

در ترمینال ها اینترنت رایگان قرار داده اند که اگر کار بانک داشتید بتوانید آن را انجام دهید. گاهی اوقات کار فوری برای شما پیش می آید و بدون خرید بلیط به فرودگاه می روید، در این مواقع برای خرید بلیط یزد می توانید به شرکت های هواپیمایی مراجعه کنید و بلیط مورد نیاز خود را تهیه نمایید و در صورتی که مجبور باشید سفر خود را کنسل کنید با پرداخت جریمه می توانید هزینه بلیط را پس بگیرید، اما با خرید بلیط چارتر یزد زمان کنسلی سفر بلیط شما سوخت می شود. نماز خانه و سرویس بهداشتی، چرخ دستی، پارکینگ از دیگر امکانات فرودگاه می باشند. بلیط لحظه آخری یزد را از دست ندهید.

مسیرهای پرتردد به مقصد یزد

  • بلیط هواپیما تهران یزد
  • بلیط هواپیما مشهد یزد
  • بلیط هواپیما اهواز یزد
  • بلیط هواپیما بندرعباس یزد
  • بلیط هواپیما کیش یزد
  • بلیط هواپیما شیراز یزد
  • بلیط هواپیما تبریز یزد
  • بلیط هواپیما زاهدان یزد
  • بلیط هواپیما چابهار یزد
  • بلیط هواپیما قشم یزد
  • بلیط هواپیما تهران یزد
  • بلیط هواپیما عسلویه یزد
  • بلیط هواپیما یزد یزد


تعداد بازدید از این مطلب: 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : tikban
تاریخ : شنبه 19 مهر 1399
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید